28 października 2010

together

Mój kolejny layout i kolejny projekt dla scrapki.pl.
Tym razem w roli głównej moja córka i ja - zdjęcie z zeszłorocznych wakacji.
W roli głównej cudny papier firmy Annalee, w piękne, delikatne wzory pasków i róż. Do tego trochę kwiatów i perełek, od których trochę się uzależniłam:D. No i jeszcze rub-onsy, które użyłam pierwszy raz - też przypadły mi do gustu:).





Użyte materiały:
*Prima - Annalee - Parlor
*Prima - Annalee - Romance
*Prima - Annalee - Poetry
*7gypsies - Conservatory - Magpie
*Prima - Annalee - Journalling Note Card
*Prima - Annalee - Rub-onsy
*Prima - kwiaty Athena - Skylight
*Liquid Pearls - Gold Pearl
*dziurkacz MS -Frond Branch
*dziurkacz MS - Monarch Butterfly


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

-Zielonooka

edit: Zapomniałam napisać, że LO robione było na spotkaniu Kreatywnych Gorzowianek:)
Pozdrawiam Was dziewczyny:))

19 komentarzy:

BETIK pisze...

...a ktoś tu ostatnio coś wspominał, że już koniec z LO...:) Całe szczęście, że nie na serio. Piękny scrap Beatko! Pozdrawiam:*

Tusia Lech pisze...

Piękny jest :*

coco.nut pisze...

piękny LO!!!

Unknown pisze...

CUDNE !

Cartadea pisze...

Piękny, wzruszający scrap!

BPB pisze...

REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!

Magda Łuczak Art pisze...

piękny!!!

Ewik pisze...

no nareszcie widzę scrapa ze spotkania:) Przepiękny!!!

Gosik pisze...

piekny!!!

cyga pisze...

śliczny, taki kobiecy

Aszczka pisze...

Cudo, taki delikatny, pastelowy... śliczny!

Anna Zaprzelska pisze...

A mówiłam, że jak zrobisz jeden, to już pójdzie z górki i się zakochasz?

Nulka pisze...

:***
jakie koniec LO?? jakie?
never!!!

rosy3108 pisze...

wonderfull!

kinesika pisze...

Это восхитительно, очень нежно и красиво!
it's delicious, very beautiful!

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful LO, you are good at it and should really do more of that!

Karolina Bajek pisze...

jest masakrycznie piękny. Oglądam go już któryś raz i za każdym razem wzdycham :)

lauren bergold pisze...

oh ♥WOW♥!!! i'm IN LOVE with this! that prima paper is lovely, but you've made it even more so by combining it SO WELL, and then all those lovely little flowers and embellishments...the dots all round...the vellum corners...WOW!!! (by the way, your daughter is BEAUTIFUL!!! ♥♥♥)

Siv Anne pisze...

<3 <3 <3 Beautiful!