1 listopada 2010

zapraszam

Od miesiąca jestem w kolejnym zespole projektowym, o czym już część z Was wie. Do zespołu zaprosiła mnie Kirsty Vittetoe , wspaniała Babka:)), która stworzyła blog Pixie Dust Paperie.
Na tym blogu prezentujemy prace tworzone naszymi łapkami z comiesięcznych kitów.
Od dziś można podziwiać prace DT, które powstały z zestawu "Snow Shoe", niebawem dostępnego w sklepie Pixie Dust Paperie.
Zapraszam serdecznie w imieniu swoim i pozostałych DT na Pixie Dust Paperie abyście mogli zobaczyć i podziwiać jak różnorodne rzeczy można stworzyć z tego samego kitu.


Zapraszam:)



Słonecznie pozdrawiam:))


-Zielonooka

8 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję! U mnie wróbelki o tym nie ćwierkały i nie wiedziałam;) Życzę Ci dużo pomysłów :)

Tusia Lech pisze...

Gratuluję :) Mimo, że wiem już od dłuższego czasu :) Ale nie wiem, czy wystarczająco gratulowałam :)

Zielonooka pisze...

Nimucha i Tusia - bardzo Wam dziękuję:****

Agnieszka C. pisze...

Gratuluję! Nie można przejść obojętnie obok takiego sukcesu!
Pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

Zielonooka, gratuluje z całego serducha!!!

Karolina Bajek pisze...

Gratulacje Kochana!!!! świetnie wybrały dziewczyny :):) :*

Kirsty Vittetoe pisze...

Welcome aboard Zielonooka! Such an honored to have you on our team for Pixie Dust Paperie!!!

RosaliaArt pisze...

gratulacje!