26 lutego 2011

thank you very much Miss L;) ♥♥♥

Jakiś czas temu postanowiłyśmy z ♥♥♥ Lauren ♥♥♥ zrobić sobie międzykontynentalną wymiankę;). Umówiłyśmy się, że podarujemy sobie coś ręcznie robionego i coś słodkiego, coś co lubimy najbardziej i coś co jest dość popularne lub coś z czym mamy wspomnienia. Przesyłka Lauren dotarła do mnie na walentynki, moja niestety się spóźniła mimo zapewnień pani z poczty (grrrrrr). No ale dotarła w całości i jestem szczęśliwa, że Lauren już ją ma u siebie:).

Od Lauren dostałam cuuuuudną kartkę, stemple, wiosenną książeczkę i słodycze.





Dlaczego na paczce jest napis Miss Z? Bo Lauren mnie tak nazwała, no i tak już zostało. W DT PDP jestem Miss Z:D. Ten napis na paczuszce jest z magnesów, które ogromnie spodobały się mojej córce:D



a w środku cudna wiosenna książeczka, która już znalazła swoje miejsce:).


Chcecie zobaczyć co kryje jej wnętrze? To musicie zerknąć TU:).

Muszę przyznać, że wymiana słodyczami była dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Dzięki temu poznałam nowe, inne smaki słodkości a wśród nich znalazłam takie, które będą moimi ulubionymi słodyczami z New Jersey.

Thank you very much Lauren:*



Co dostała ode mnie Lauren? A noo dostała TO i TO i ten notesik, nooo i słodycze rzecz jasna:D

Mam nadzieję, że niektóre (bądź wszystkie) słodycze, które ode mnie dostała staną się Jej ulubionymi słodyczami z Polski;)


Życzę Wszystkim miłego weekendu:)


XOXO


-Zielonooka:)

2 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowita wymianka :)
Od razu w oko wpadła mi falbaniasta sukienka! Rewelacyjna kartka!
Piękny i bardzo romantyczny notes Miss Z :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Beatko piękne prezenty i smaczne dostałaś. Ale też i śliczności podarowałaś.