28 września 2009

byłam nad ......


wypoczęłam

nałapałam trochę nowych piegów

nawdychałam się jodu


i wróciłam:)


Było fajowo bo nie musiałam myśleć dosłownie o niczym:). Wszystkie posiłki gotowały się same, dziecko było w 7 niebie bo ciągle z dziadkami no a my w końcu mieliśmy trochę czasu dla siebie i tylko dla siebie:D. Było suuuuper!!!
Dziękuję:***

I co jeszcze?
I przez ten czas zasypałyście mnie wyróżnieniami, za co bardzo dziękuję :******* ale pozwólcie, że napiszę o nich w kolejnym poście:).

Baaaaardzo dziękuję za przemiłe komentarze, zaproszenia mamie podobają się bardzo:)).

Posypało się znowu trochę słodkości na blogach tym razem rozdaje Brises. Cudne rzeczy do wygrania. Zabawa trwa do 30 października:))
No i przecudne, słodkie ciacho do zdobycia u Alexls. Losowanie 2 października:)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądaczy a szczególnie komentatorów:D

Miłego wieczoru:)

-Zielonooka

8 komentarzy:

Rachel pisze...

witaj wśród swoich!!!: ) super że miałaś taki fajniusi czas!!:) tylko pewnie szkoda że sie tak szybko skończył, co nie?...:)

Zielonooka pisze...

o tak zbyt szybko:)
pozdrawiam:))

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ piękne zdjęcia Ktoś Ci zrobił! Cudne!

Martyna pisze...

Fantastyczne zdjęcia, szczególnie drugie - piękne i zazdraszczam takiego błogostanu... ahhhh!

Luna77 pisze...

Śliczne fotki!

Beata_Papirell pisze...

no to ja też zapraszam do mnie na candy :)
i szalenie zazdroszczę takiego relaksu... mi bardzo brakuje i jeszcze długo się nie zanosi... niestety

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne zdjęcia!!!

Jowita pisze...

Swietne fotki