13 września 2010

notes z dziewczynkami i niespodziewana wygrana






Chciałam się również pochwalić co ostatnio do mnie przyfrunęło - wygrana w candy, o którym całkiem zapomniałam, była dla mnie wielką niespodzianką. Niestety pogoda nie sprzyja ku robieniu dobrych zdjęć, więc zdjęcie podebrane z bloga Molli:) (mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewasz).



W przesyłce od Molli znalazłam przepiękne pudełko a w nim tzw. pillow book - notatnik osobisty. Coś więcej możecie o tym przeczytać TU a także zobaczyć jego przebogate wnętrze jakie sama stworzyła Mariola.
Prócz tego cudeńka w paczuszce znalazły się papierki ale nie takie zwykłe scrapowe ale takie......baaaaaaardzo wyjątkowe.
Papiery są piękne i niesamowite w dotyku aż ciężko to opisać.
Powstało z nich już coś ale chwilowo ciiiiiiii, nie mogę pokazać:)).
Mariolu dziękuję jeszcze raz za wspaniały prezent:***

Pozdrawiam serdecznie

-Zielonooka

10 komentarzy:

Ania z poddasza pisze...

zdolniacha z Ciebie :)
Cudny notesik!

Kasia Wojtasik pisze...

Przepiekny notes! a szczegolnie ten papier z gazety)))
Gratuluje takiej przeslicznej pillow book)))

Zielonooka pisze...

Aniu - dziękuję:*
MissVintage - dziękuję:*

jola_zola pisze...

piękny notes z dziewczynkami i wygrana świetna:)

Ulotne Chwile pisze...

Notes jest kapitalny:)Bardzo mi się podoba:)
Pozdrawiam

Nowalinka pisze...

Ale cudny notes i te owocki na nim mrrr... Gratuluję wygranej :))

Tusia Lech pisze...

Cudny notesik :) I gratulacje wygranej :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Lovely project, just love that vintage look, guess it is a gift? how lucky is that recipient!
Thanks for stopping by my blog to say hello! : )

Unknown pisze...

Jestem zachwycona notesem !

Joy pisze...

Notes jest przesłodki! :-)