23 października 2010

odkopuję się

spod sterty liści, a trochę już ich spadło, część już zgrabiłam a część jeszcze wisi, poczekam aż spadną lub ktoś inny je zgrabi:)
Dziś prace nienowe i niestare, pokazuję bo już prawie o nich zapomniałam:) a Wy pewnie już o mnie:).

Pierwsza ślubna




Druga na chrzest


Trzecia to zaproszenie, z którym miałam nie lada problem gdyż miało być czarno - złote (wg zamówienia), więc zrobiłam ale.....czarna rozpacz gdy to zobaczyłam, no pogrzeb, nic innego tylko pogrzeb, koniec, masakra...... Myślałam dość długo (tzn cały dzień bo na zrobienie tego nie miałam dużo czasu), co by tu dodać by nie kojarzyło się z jednym? Dodałam krem, na zdjęciach tego nie widać bo światło było wtedy słabe więc wyszło jak wyszło. Rzuciłam trochę brokatem i cekinami - dzięki sugestii Anai - bałam się spartolić, zwłaszcza, że czas mnie gonił.

Jak wyszło sami oceńcie - efekt końcowy nawet mi się spodobał:).






Pozdrawiam wieczorową porą:)

-Zielonooka

25 komentarzy:

Huma pisze...

Takie dopracowane i subtelne, bardzo mi się podobają:)

Karmeleiro pisze...

świetne! w pierwszej zauroczyła mnie koronka - cuuudna!a zaproszenie - w nietypowej kolorystyce, wyszło bardzo dobrze!

Unknown pisze...

jakie to piękne wszytsko

Nitka pisze...

Nie nie zapomnieliśmy, ja z przyjemnością czytam i starsze rzeczy... A ta karteczka zaproszeniowa - klasa, wcale nie pogrzeb.

Kirsty Vittetoe pisze...

I love all 3 of them, first 2 are so soft and romantic, and the 3rd is very elegant! Great job!

madebyviva pisze...

obie kartki śliczne, ale zaproszenie... - fenomenalne! Poradziłąś sobie z zadaniem rewelacyjnie - podziwiam!

Jowita pisze...

Piekne prace

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Poradziłaś sobie doskonale Beatko. I w obecnej szacie wcale się nie kojarzy z tematem cmentarnym, a raczej właśnie z elegancją i szykiem.

Kasia G. pisze...

przepiękne prace:)))

JaMajka pisze...

Ja nie zapominam o Tobie Beatko i zaglądam jak tylko mam chwilkę :) Cudna ślubna, lwia też zachwycająca, a czarno-złota nie wyszła pogrzebowo, raczej jakoś tak...balowo? Ja i moje skojarzenia :P
Pozdrawiam
P.S. Czy oczy już całkiem się wyleczyły? Co pomogło?

Agnieszka M pisze...

Beatko śliczne kartki. A z zaproszeniem poradziłaś sobie świetnie!!! nie wiem czy mi by się tak udało :)
Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka

Jolinek pisze...

genialnie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem w kolorze black:) wyszły bardzo eleganckie

Ros pisze...

Stunningly beautiful ... adore your creations

Tusia Lech pisze...

Piękne, subtelne karteczki! Cudne! Ja nigdy się takich nie nauczę robić :)

A zaproszenie - poradziłaś sobie rewelacyjnie z "wytycznymi" zamawiającej osoby :)

buziak :)

aaa pisze...

Beatko prace są oszałamiające! Ślubna ma uroczy format, który bardzo mi się spodobał, natomiast zaproszenie jak dla mnie jest bardzo bardzo odważne i cudowne! BRAWO!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ u Ciebie wysyp cudnych karteczek!
Z czarnej bardzo dobrze wybrnęłaś,
ja zdecydowanie z taką kolorystyką nie poradziłabym sobie.

Ale kartka z okazji chrzcin urzekła mnie najbardziej :).
Jest bardzo subtelna i ma w sobie mnóstwo słodyczy!

Ulotne Chwile pisze...

Piękności:)
Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie:)
Pozdrawiam cieplutko

Joanna Oborska pisze...

Przy trzeciej kartce-zaproszeniu oniemiałam. Cuuudna!!!

Lori pisze...

All of these cards are absolutely gorgeous. I'm particularly fascinated by the black and gold one!

Asia pisze...

Wszystkie są piękne, dopracowane i bardzo eleganckie. Zaproszenie niesamowite! Pozdrawiam

anai.pl pisze...

Każda z nich ma coś w sobie :)
Najbardziej podoba mi się kartka na chrzest, ale eleganckie czarne zaproszenie z garstką błyskotek - jestem z Ciebie dumna :) i cieszę się, że na coś mogłam się przydać ;)

Róża pisze...

A mnie się ta czarna najbardziej podoba! Bardzo elegancka i wykwintna! Wyszło fantastique!

PS Byłam na warsztatach scrapowych i wydziergałam pierwsze karteczki, ja leworęczna z deka! :-) Ach ach... Buziaki!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne prace!!!
:*

Tanya_snegnaya pisze...

Прекрасные работы!) с удовольствием стану вашим постоянным читателем!

Unknown pisze...

Prześliczne prace. Jestem zachwycona nimi.