15 kwietnia 2011

księga gości w brązach i złocie wg wytycznych

zamówiona przez sympatyczną parę Asię i Piotra,
za ich pozwoleniem pokazuję Wam co dla nich stworzyłam:)


Pierwsza strona z wierszem zachęcającym gości do wpisu



Elementy tekturowe pokryte białą farbą pękającą, podkolorowane tuszem i spryskane złotą mgiełką.



Okładki, kwiaty i inne elementy księgi lekko ozłocone mgiełką, która pięknie mieni się w świetle.



Materiały jakie użyłam:
-Glimmer Mist - Iridescent Gold

-K&Company - Fauna&Flora - Charcoal Floral

-Martha Stewart - Floral Vine - dziurkacz brzegowy

-Martha Stewart - Monarch Butterfly - duży motyl

-Martha Stewart - Daisy Fan - dziurkacz brzegowy

-Prima - Madeline - Notepad in a Box

-Farba Distress Crackle - Picket Fence

-Prima - kwiaty Athena - Powder Puff

-Tusz Archival - Coffee

-nutkowy papier firmy K&Comapny
-kwiatkowe guziczki, które kiedyś dostałam od Alexls
-tekturowa ramka
-ćwieki
-wstążka z pasmanterii
-papier wizytówkowy
-kalka


Właśnie wróciłam z roweru, było fajowo, trochę tyłek mnie boli od twardego siodełka:D .... ale co tam. Zachodzące słońce, zapach kwiatów, lasu i wiatr we włosach wszystko mi wynagrodził:))).

Miłego wieczoru i weekendu:))

Na dziś to wszystko:))

-Zielonooka

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetny!
Hm, jakaś imprezka tarasowa by się zdała:))

AngelikaK pisze...

Piękna księga!

Zanka pisze...

Cudowna , taka harmonijna i przepiekne kolory!

omiljena pisze...

cudeńko po prostu. Gust, smak, elegancja!

k_maja pisze...

niezwykle elegancka i wysmakowana!

jola_zola pisze...

Jesteś mistrzynią... koloru, detalu, kompozycji... ech napatrzeć sie nie mogę:)
A Asia i Piotr wyglądają jak rodzeństwo, wizualnie bardzo do siebie pasują (to taka moja mała obserwacja)
Podobno pary, które wyglądają jak rodzeństwo są bardzo ze sobą szczęśliwe:)

cyga pisze...

piękna, kiedyś popełniłam księgę, ale była zbyt poważna, Twoja jest taka jaka księga powinna być

Magdalena Przybytek pisze...

Jest podwójnie złota !!! Bardzo bardzo elegancka i piękna !

DUCHA pisze...

No po prostu "majstersztyk". Tyłki bolą tylko po paru pierwszych razach hahaha później się przyzwyczajają... Jeszcze nie zaczęłam sezonu, ale już czuję ten wiatr we włosach i bolący tyłek:)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Pięknie!!! te złote błyski cudnie wyglądają :)

Татьяна А. pisze...

Wow!!!! This is amazing!!!!

Guriana pisze...

cuudna!!:))

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Ta księga gości jest po prostu przecudna !!!!!!!!!

Kirsty Vittetoe pisze...

Such a beautiful album!

agea pisze...

piękna księga, piękna pamiątka z tak ważnego dnia:)

Ela 17 pisze...

Prace przepiekne