10 maja 2011

zabawa w liftowanie

Mam dziś dla Was jeszcze jedną zabawę - zabawę w liftowanie, w której można zdobyć nagrodę jaką jest bon o wartości 50zł na zakupy w sklepie scrapki.pl. Warto? Pewnie, że warto!!! Bawcie się z nami:) 

A co dziś liftujemy??










Liftujemy pracę Tusi:), oto ona:) (praca oczywiście:D)




A tak wygląda mój lift, w którym użyłam jedną z najnowszych kolekcji Cosmo Cricket - Social Club.



Zapraszam Was do moich koleżanek z DT, zobaczcie jak one zliftowały pracę Szefowej;))) Anai, Betik, Finn, Karoli i Mirabeel:)


Zapraszam również na sklepowy blog scrapki.pl, gdzie możecie zobaczyć wszystkie liftowe prace projektantek.



Materiały ze sklepu scrapki.pl:

To chyba wszystko na dziś, pozdrawiam serdecznie:)



-Zielonooka

7 komentarzy:

anai.pl pisze...

pięknie ożywiłaś to czarne tło.
naprawdę fajna praca :)

Алиса pisze...

Очень мужская получилась! Супер!

Tusia Lech pisze...

O matko matko - ta szefowa, to na pewno nie ja :D Jakiś błąd Ci się wkradł w treść posta :D:D:D :**

Lift jest cudowny. Muszę przyznać, że oglądam Wasze prace i nie mogę wyjść z podziwu nad tym, jak w każdą pracę tchnęłyście własnego ducha i własny styl :**

dagala pisze...

bardzo fajny lift. nigdy nie próbowałam, bo dopiero zaczynam scrapowanie, i podziwiam wyobraźnie i wykonanie:)

Catherine SIWCZAK pisze...

2 wonderful layouts !
Catherine

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękny lift!Super! Pozdrawiam:)

Magda_lena pisze...

Wspanialy lift i zamiast szyc ten sznureczek genialny!
Pozdrawiam :)