11 sierpnia 2011

oszukuję

Tak, dziś Was trochę oszukam bo ta karteczka, którą mam do pokazania tylko z pozoru wygląda jak kopertówka. W rzeczywistości jest zwykłą kartką imitującą kopertę:) - podoba mi się ten sposób oszukiwania a Wam??


Kartka powstała z pięknych papierów kolekcji Butterfly Garden, prawdę mówiąc papierów już prawie nie ma w sklepie ale u mnie jeszcze kilka się zachowało:).

Początkowo kartka miała być z moim ulubionym gnieciuchem ale, że akurat przy tworzeniu jej towarzyszyło mi dziecko to stwierdziło, że musi tu być ten kwiatek a nie ten. Moja córa wybrała piękną różę firmy Prima, lekko oprószoną kawałkami małych "szkiełek". Nie mogłam jej odmówić bo bardzo się upierała, że ten kwiatek bardziej tu pasuje niż mój, wydawałoby się też piękny, gnieciuch:)):))


Tak się prezentuje tył


i środek, gdzie znalazła się kieszonka na banknoty.


I jeszcze jeden rzut okna na całość:)




Pozdrawiam słonecznie mimo tego deszczu, który właśnie pada za oknem:/

-Zielonooka


Materiały ze sklepu scrapki.pl:

25 komentarzy:

fasoolka pisze...

Wspaniała kopertówka ;) romantycznie i delikatnie, piękne wnętrze!

kachasek pisze...

więcej takich oszustw poproszę!!! piękna!!!

Ala M. pisze...

Świetny pomysł na nieco inną formę kopertówki, jest przepiękna!

Makola pisze...

Tak czy owak... piękna! ;)

♥Gry pisze...

Hi!
Absolutely stunning!I am in love with the papers you use on your cards, it's sooo nice.

Hugs, Gry

Gosienkah pisze...

piękna!!!

Unknown pisze...

bardzo, bardzo sie podoba ;-)

coco.nut pisze...

praktyczniejsza, niż ta "typowa", bardzo mi się podoba, piękna!!!

Unknown pisze...

Cudne to oszustwo, moim zdaniem lepsza kopertówka niż tradycyjna, jakoś do tych znanych nie mogę się przekonać każdy inny wariant bardziej do mnie przemawia.

Aida Domisiewicz pisze...

:) Podoba mi się to oszustwo:) Kwiat piękny!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Napisałam na blogu firmowym, napiszę i tu- kartka cudowna!!!

Agnieszka(AgaP) pisze...

Super jest ta niby kopertówka! Świetny pomysł a wykonanie jeszcze lepsze- bardzo podoba mi się tak wykorzystany ornament przy imionach Pary Młodej!

kacperm200 pisze...

na pierwszy rzut oka rasowa kopertówka :D
a tu taka niespodzianka
świetnie wyszła :)
pozdrawiam :)

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczna!
I zainspirowałaś mnie tym oszustwem ;).

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna! i bardzo pomysłowa ;)

Unknown pisze...

Śliczna! Muszę też tak pooszukiwać:) Z Twoim gnieciuchem też by było cudnie!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna jest!!!
:*

kartkomania.com pisze...

PIĘKNA !!!

ps: ja też tak oszukuję :)

Cartadea pisze...

Przepiękna jest! i całkiem fajne to oszustwo :)

lilavati pisze...

jakie przyjemne i niekaralne oszukiwanie:)))

BETIK pisze...

Możesz oszukiwać dalej:) Piękna kartka!

Arte Banale pisze...

Och, piękna!!!!

Mrouh pisze...

Podoba mi się takie oszustwo. Nawet bardziej, niż kopertówki!

Matilde pisze...

Świetnie "podrobiona" kopertówka!

Anonimowy pisze...

sliczna jest ta karteczka :)