5 września 2011

nie w moim stylu

a jednak mój. Powstał podczas eksperymentów z mediami (a raczej tylko ich częścią), które goszczą w moim warsztacie czyli w ruch poszły farby akrylowe, UTEE, tusze i glimmer misty. Bawiłam się również w "kalkowanie" wykorzystując do tego jedną z metod przenoszenia obrazu - transfer akrylowy.
Bawiłam się jak dziecko, chlapałam, tuszowałam, stemplowałam, suszyłam, moczyłam, podgrzewałam, pocierałam, szpachlowałam idt. ... aż w ostateczności powstał mix-mediowy tag.
Oto on:)






Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:))

-Zielonooka



Produkty ze sklepu scrapki.pl.:

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wyszło bardzo, bardzo ciekawie =]

dudqa pisze...

Energetyzująca :)

Aida Domisiewicz pisze...

wow! Boski!!! Zazdroszczę zabawy:)

Matilde pisze...

No cudny jest! Niesamowity wręcz!

Zuza pisze...

bardzo ciekawy efekt wyszedł :)

Aszczka pisze...

kolejny już raz tutaj do Ciebie dziś zaglądam - no nie mogę oderwać oczu od tych różności, jakie się dzieją na Twojej pracy - rewelacja

Kasia Krzymińska pisze...

Fantastyczny efekt! Zdecydowanie częściej chcę Cię widzieć w takim mediowaniu :)