21 listopada 2011

czas na prezenty:)

Po co stać później w wielkich kolejkach może warto zrobić je już teraz a może zrobić coś samemu??
Wystarczy drobiazg by sprawić komuś wielką radość. Oto moje prezentowe propozycje, stworzone z pięknych, papierów kolekcji Christmas Time oraz nowych świątecznych stempli Lemonade.







A do prezentów proponuję zawieszki, które dodadzą uroku podarunkom:).





Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia mini podarunków, które mogą sprawić wiele radości.



Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia:)


-Zielonooka

Materiały ze sklepu Lemonade wykorzystane w pracach:

11 komentarzy:

Matilde pisze...

Cudownie świąteczne prace!

Unknown pisze...

Może jakiś Mikołaj takie cacko mi przyniesie??? :)

anias pisze...

Śliczne!!!!!

Peninia / Gosia pisze...

Fantastyczne prezencik...cudowne:)

Cieplutko pozdrawiam:)

Aleksja pisze...

Jak zwykle piękne!

Anonimowy pisze...

Och, jak najbardziej =]
Mam kilka takich malutkich notesików... to fantastyczny, praktyczny podarek =]

Makola pisze...

Świetne prace! ;D

Ala M. pisze...

dobra robota! jestem zauroczona zawieszkami

ZUzanna pisze...

Piękne!

[Kasia] pisze...

Tak urocze prezenciki jak te zrobione przez Ciebie z pewnością sprawiają dużooo radości ;)

ania pisze...

Piekne!!!