5 marca 2012

taka nie moja

Warstwowa, z mediami, przeszyciami i kwiatami ale nie do końca moja.
Jak widać ponownie się wkrada żółty kolor, który - jak mówiłam wcześniej - nie należy do moich ulubionych. W sekrecie mogę wyznać, że nie jest to ostatnia praca z tym kolorem:). Walczę? Nie, nie walczę, chyba podświadomie chce mi się już słońca i więcej ciepła:).



Kartka powstała z nowego, marcowego zestawu "Mary, Mary, Quite Contrary".

Zapraszam Was na wiosenne rozdawnictwo na blogu Pixie Dust Paperie, w którym można wygrać piękne folijki firmy Glitz. Zabawa trwa do 21 marca a szczegóły znajdziecie TU.


Pozdrawiam i życzę miłego, wiosennego tygodnia.



-Zielonooka

7 komentarzy:

BETIK pisze...

A mnie się taka mediowana podoba mimo, że to może nie do końca Twoja bajka:) I żółty coraz bardziej też oswajam... :**

Unknown pisze...

taka trochę w Enczowym stylu:) przepiękna!:)))

Makola pisze...

Piękna kartka, żółty idealnie się wpasował...:)

Asia pisze...

Pięknie z tym żółtym... oj tam, Tobie też pasuje i wyszło świetnie! Pozdrawiam

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Czemu nie Twoja?
Bardzo fajna kartka!!!
pozdrawiam
mz

Ajgacia pisze...

swietna, rozbrykana ale jak najbardziej pozytywna :->

Mia pisze...

Już ją podziwiałam wcześniej i znów wpadła mi w oko ! Piękna !! I choć sama nie mam odwagi używać mocnych kolorów, to to zestawienie kolorystyczne bardzo, bardzo mi się podoba.