18 grudnia 2009

gwiazdka znalazła swoje miejsce

Wczoraj wieczorem coś mnie naszło i stwierdziłam, że pora aby zrobić zimowy wianek (najwyższa pora) a ten letnio-jesienny należy już zdjąć (był z hortensji). Wyrzuciłam hortensje a na ich miejsce przykleiłam szyszki i bombki. Teraz tak patrzę, że jeszcze jednej tam bombki brakuje:). Dodałam trochę farby, brokatu, perełek, puncherowych gwiazdek, zamontowałam przestrzenną gwiazdę i gotowe:D
Wieczorem zawisł na wejściowych drzwiach:)





Pozdrawiam zimowo bo u mnie napadało śniegu i jest -12 na termometrze:)
Ściskam gorąco tuzaglądaczy i komentatorów;)
3majcie się ciepło!

-Zielonooka

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cudny wianek,pozdawiam:))

UHK Gallery pisze...

ja jestem zaglądaczem i komentarzem - śliiczny wianek :*

agnieszka pisze...

piekny ... pachnie świetami i mrozem :)
pozdrawiam

Nowalinka pisze...

Świetnie sie prezentuje i kolorystycznie idealnie pasuje :)

Dorota pisze...

Piękna ozdoba na drzwi! Od razu świątecznie! :)

Berberis pisze...

uroczy wianek - świetne kolorki!!!!

Jowita pisze...

Super wyglada i pewnie wspaniale zdobi drzwi

Joanna Oborska pisze...

Chyba Cię myślami na swój blog przyciągnęłam. Akurat jak wybierałam się do Ciebie, przyszedł mail z Twoim komentarzem:)
Fajny wianek:) Bardzo mi kolory odpowiadają, że o materiałach nie wspomnę:)

paperina pisze...

Jest cudnie mrożny , piękny!!!

Zuza pisze...

jaki zimoowy :)

Anna Zaprzelska pisze...

Ale jest cudny ten Twój wianek.. Jakby go śnieg obsypał

Fioletowe poddasze pisze...

Piękny! Ech... Paczuszka już leży w szafie i kusi okrutnie :)

nirshya.dwbh pisze...

Przepiękny wianek, ciągle mi się takie coś marzy, gorzej, że nie mogę przybrać się do zrobienia bazy