30 listopada 2012

zima lubi dzieci...

"... najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
Dorośli stawiają kołnierze.."

Pamiętacie tę piosenkę? Śpiewała ją kiedyś Anna Jurksztowicz:)

Tak mi się przypomniała gdy robiłam kolejną świąteczną karteczką:).
Tym razem prosta, lekko oprószona brokatem.




Papier z kolekcji TIS THE SEASON firmy ILS - kurczę chyba zawładnęły mną szarości:)).


Dziękuję serdecznie za komentarze pod poprzednim postem - cieszę się, że się Wam podoba - to miłe:*


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)

-Zielonooka

11 komentarzy:

handmadebykasiula pisze...

ja pamiętam!
kartka cudowna!

sajciastyczna pisze...

kartka cudowna, a piosenke wielbię ponad życie :)

Karmeleiro pisze...

Ojej, śliczna!

Margot-craftcorner pisze...

Bardzo klimatyczna:)

GosiaMachynia pisze...

Karteczka cudowna, bardzo klimatyczna mi się bardzo podoba :))
Chciałabym taką dostać :)

Zanka pisze...

Jest cudnie elegancka i lekko bajkowa:)

Maggie pisze...

ha!! pamiętam piosenke , karteczka cudna jest - a te papierki uwielbiam - wlasnie sie koncza u mnie :/ buziaki przesylam :*

ania pisze...

Bardzo klimatyczna:))

Ewik21 pisze...

przecudna kartka. moze nie uwierzysz ale wczoraj wydrukowałam ten sam obrazek z myślą o kartce światecznej hi hi chciałam go wykorzystać w podobny sposób tylko papiery inne . No cóż zrobię w przyszłym roku **

Sol pisze...

Bardzo ladna i lekka karteczka!
Mam tylko pytanie odnosnie obrazka/grafiki.
Gdzie i jak znalezc te cuda? (Poczatkowo myslalam,ze to stemple)

Zielonooka pisze...

w internecie, wpisując ang. świąteczne hasła