16 stycznia 2013

dla Gosi S.

Niedawno swoje ... urodziny obchodziła Gosia, z tej okazji cały nasz zespół postanowił przygotować jej niespodziankę i każda z nas stworzyła coś wyjątkowego - tylko dla Niej.
Co przygotowałyśmy dla Gosi możecie zobaczyć TU

Ja przygotowałam kalendarz, mam nadzieję, że się przyda:)
Wnętrze nie jest gotowcem lecz moim własnym projektem.


Jeszcze raz - 100 lat Gosiu!!!:*

A już niebawem Scrap Butik będzie obchodził swoje pierwsze urodziny - z tej okazji szykujemy dla Was niespodzianki - wypatrujcie:)


Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa:)

-Zielonooka

PS Odpowiadając na pytania, które padły na firmowym blogu Lemonade oraz fanpage Lemonade na FB - ten słoń to grafika - niestety nie udało mi się dotrzeć do autora tej pracy - jeśli znasz autora tego uroczego słonia, to proszę poinformuj mnie o tym.

5 komentarzy:

kasiamanufacture pisze...

autorka jest Gabriella Barouch http://www.flickr.com/photos/gabriellabr/4539725311/in/set-72157622904735397/ a to jej strona http://www.gabriellabarouch.com/

Zielonooka pisze...

dziękuję bardzo:)

Karolina Bajek pisze...

aaaa, bomba! ale tej Gosi dobrze :):)

Unknown pisze...

Jest śliczny!!! Baaaardzo dziękuję! Buziaki! Gosia

Kasia pisze...

Cudo, bardzo urocze :)